top of page
  • Wat is self-storage?
    Self-storage is een eenvoudige opslagruimte om goederen te stockeren die je thuis of bij je bedrijf niet kwijt kan. Het is een extra ruimte buiten je huis of kantoor. Coppens Self-Storage kan jouw spullen netjes en veilig bewaren. Het is eenvoudig in gebruik, 24/7 online beschikbaar en betaalbaar.
  • Wat zijn de afmetingen van de opslagruimte?
    Er zijn veel afmetingen beschikbaar. Je kan de juiste afmetingen terug vinden op de website. De opslagruimtes variëren van 3 m³ tot meer dan 500 m³.
  • Hoe hoog zijn de opslagruimtes?
    De hoogte van de opslagruimtes zijn verschillend per verdiep. Gelijkvloers = 4m10 1e verdiep = 2m30 2e verdiep = 2m50
  • Wat is de temperatuur van de opslagruimten?
    Er is een centrale verwarming in de self-storage waardoor wij een minimumtemperatuur van 10 graden garanderen om je goederen optimaal te beschermen.
  • Mag ik vloeistoffen bewaren in mijn opslagruimte?
    Er mogen geen vloeistoffen worden opgeslagen die milieu, brand- of gezondheidsgevaar kunnen opleveren. In onze algemene voorwaarden kan je terugvinden wat je wel mag opslaan.
  • Is er ventilatie voorzien in de opslagruimten?
    Er is steeds een natuurlijke ventilatie in het gebouw door het openen en sluiten van de poorten.
  • Hoe weet ik welke grootte ik het best kan gebruiken?
    Je kan via onze berekentool op onze website te weten komen welk volume u ongeveer nodig heeft. Je kan ook langskomen om de verschillende mogelijkheden te bekijken. Maar hiervoor online een afspraak, je kan ook bellen naar het nummer 016/463122.
  • Kan ik overschakelen van ruimte wanneer ik meer of minder plaats nodig heb?
    Je kan zonder kosten van ruimte wisselen als je na verloop van tijd graag over meer of minder ruimte zou beschikken. Je kan hiervoor telefonisch of per mail contact opnemen.
  • Hoeveel kost een opslagruimte?
    De huurprijs van een opslagruimte hangt af van het volume. Je kan alle prijzen terugvinden op onze website.
  • Zijn de prijzen inclusief BTW?
    Alle prijzen zijn inclusief BTW.
  • Een opslagruimte huren, hoe doe ik dat?
    U kan het makkelijkst een opslagruimte huren via onze website. Je kan uiteraard ook altijd tijdens onze kantooruren langskomen om ter plaatse alles te regelen. Bij vragen kan je telefonisch of per mail contact opnemen. info@coppensverhuizingen.be of 016/463122
  • Kan ik inpakmateriaal en verhuisdozen kopen?
    Je kan verhuisdozen en verpakkingsmateriaal bij ons online aankopen of ter plaatse tijdens onze kantooruren. Bij het boeken van je box kan je deze ook bestellen en dan leggen we deze klaar in uw box. Via volgende link kan u ze bestellen: https://www.coppensverhuizingen.be/verpakking-offerte/
  • Geldt er een minimum huurperiode voor de opslagruimten?
    De minimum huurperiode voor een opslagruimte bedraagt één maand.
  • Geldt er een maximum huurperiode voor de opslagruimten?
    Er geldt geen maximum huurperiode. De opslagruimten kunnen zo lang als gewenst gehuurd worden. U hoeft de termijn niet op voorhand te laten weten.
  • Zijn er speciale aanbiedingen?
    De eerste maand is steeds gratis bij een minimum van 3 maanden. Uiteraard garanderen wij ook permanent lage prijzen.
  • Wat mag ik opslaan?
    Wat je allemaal wel of niet mag opslaan kan je terug vinden in onze algemene voorwaarden op de website.
  • Is er een leeftijdsgrens voor het huren van de opslagruimten?
    Je moet 18 jaar oud zijn wanneer je een ruimte huurt aangezien je een contract moet ondertekenen.
  • Is er elektriciteit aanwezig in de opslagruimten?
    Wegens veiligheidsredenen is er geen elektriciteit aanwezig in de boxen.
  • Zijn er toiletten aanwezig?
    In het gebouw is een toilet voorzien dat men gratis en altijd kan gebruiken.
  • Wifi?
    In het gebouw is gratis wifi voorzien voor alle bezoekers!
  • Hoe zit het met de schoonmaak?
    Er zijn vuilbakken, veger en blik voorzien zodat u uw ruimte en ons gebouw steeds proper kan houden.
  • Voertuig huren?
    U kan voertuigen huren via onze website: https://www.coppensverhuizingen.be/verhuur/
  • Goederen laten ophalen of brengen?
    Wij kunnen de goederen ook ophalen of terugbrengen. Een offerte aanvragen kan via deze link: https://www.coppensverhuizingen.be/verhuizen-offerte/
  • Verhuislift nodig?
    U kan een verhuislift boeken om alles veilig te verhuizen. Een offerte aanvragen kan via deze link: https://www.coppensverhuizingen.be/verhuisliften-offerte/
  • Verpakking?
    Je kan verhuisdozen en verpakkingsmateriaal bij ons online aankopen of ter plaatse tijdens onze kantooruren. Bij het boeken van je ruimte kan je deze ook bestellen en dan leggen we deze klaar in uw box. Via volgende link kan u ze bestellen: https://www.coppensverhuizingen.be/verpakking-offerte/
  • Zijn er andere type bewaring beschikbaar?
    We kunnen uw goederen ook in een persoonlijke container bewaren. Wij komen met een container op de vrachtwagen bij u ter plaatse laden. Onze verhuizers verpakken de goederen waar nodig. Onze verhuizers bereiden indien nodig alles voor om te laden en vullen de container. Wij plaatsen de container in onze eigen verwarmde loods te Boutersem. Hier is het voordeel dat wij de container professioneel komen laden en men deze niet meer moet overladen. De eerste maand is gratis bij een bewaring van minstens 3 maanden. Offerte aanvragen kan via deze link: https://www.coppensverhuizingen.be/meubelbewaring-offerte/
  • Containerbewaring?
    We kunnen uw goederen ook in een persoonlijke container bewaren. Wij komen met een container op de vrachtwagen bij u ter plaatse laden. Onze verhuizers verpakken de goederen waar nodig. Onze verhuizers bereiden indien nodig alles voor om te laden en vullen de container. Wij plaatsen de container in onze eigen verwarmde loods te Boutersem. Hier is het voordeel dat wij de container professioneel komen laden en men deze niet meer moet overladen. De eerste maand is gratis bij een bewaring van minstens 3 maanden. Om hier een offerte voor op te maken kan u ons de nodige gegevens bezorgen via onderstaande link: https://www.coppensverhuizingen.be/meubelbewaring-offerte/
  • Waar is de opslagruimte gelegen?
    Wij bevinden ons op de Leuvensesteenweg 200 tussen Leuven en Tienen te Boutersem. Op rijden 5 minuten van de E40.
  • Hoe krijg ik toegang tot de opslagruimten?
    Je krijgt toegang tot je ruimte via de app en een zes-cijferige code die je in het klantenportaal kan terugvinden en ontvangt na het boeken van je opslagruimte.
  • Ik krijg mijn opslagruimte niet meer open, wat nu?
    Werkt de app niet meer of heeft de batterij van je gsm het weer opgegeven? Wanneer de app niet werkt kan je altijd de keypad te gebruiken. Tijdens onze kantooruren kan je ook altijd bij ons langskomen voor hulp.
  • Werkt de keypad niet meer?
    Probeer dan de app of kom tijdens onze kantooruren lang voor hulp.
  • Is de stroom uitgevallen?
    Bij een stroompanne worden de juiste instanties verwittigd en wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. De self-storage is dan tijdelijk niet toegankelijk.
  • Kan/mag ik een ander persoon toegang geven tot mijn opslagruimte?
    Je kan dit zelf via het klantenportaal. Op het tabblad toegangsrechten kan je iemand anders toegang geven tot je opslagruimte. Je kan hierbij ook een einddatum toevoegen. Ze hebben uiteraard ook de sleutel van uw slot nodig om de persoonlijke ruimte te openen. Voor firma’s kunnen we ook een hangslot voorzien met cijfercode zodat er geen sleutel nodig is.
  • Hoe kan ik een toegangsrecht stopzetten?
    Dit kan u via het klantenportaal bij het beheer van uw box , dit vindt u terug bij de sectie toegangsrechten.
  • Wanneer heb ik toegang tot mijn opslagruimte?
    Je hebt 24/7 toegang tot je opslagruimte met je toegangscode en app.
  • Hoe kan ik mijn spullen verplaatsen naar de opslagruimten?
    Er zijn karren voorzien die je gratis kan gebruiken om zo spullen van je voertuig naar de ruimte te brengen. Gelieve deze ook steeds terug te plaatsen zodat iedereen er gebruik kan van maken.
  • Kan ik met mijn voertuig het gebouw in rijden?
    Al onze opslagruimten op gelijkvloers zijn toegankelijk met elk voertuig. Zelfs vrachtwagens kunnen in onze loods binnenrijden aangezien er een vrije hoogte van 4 meter is. We laten u dus nooit in de koude staan!
  • Hoe geraak ik met mijn goederen op het 1ste of 2de verdiep?
    U kan met uw voertuig tot aan onze binnenlift rijden. Er is een grote binnenlift voorzien om uw goederen tot op het juiste verdiep te brengen.
  • Wat zijn de afmetingen van de lift?
    2m breed 2,95m diep 2,10m hoog
  • Kan je met een vrachtwagen binnenrijden?
    Ook vrachtwagens kunnen in ons gebouw binnenrijden. Er is een vrije hoogte voorzien van 4 meter!
  • Hoe sluit ik mijn ruimte veilig af?
    Voor elke ruimte is een persoonlijk slot voorzien.
  • Wie kan er binnen in de self-storage?
    Er is toegangscontrole aanwezig zodat we steeds weten wie er binnen is. Enkel huurders van een selfstorage kunnen het gebouw binnen.
  • Camerabewaking?
    Er zijn meer dan 20 camera’s zodat er zowel binnen als buiten de selfstoage overal controle is. Er is 24/7 camerabewaking voorzien.
  • Hoeveel kost een opslagruimte?
    De huurprijs van een opslagruimte hangt af van het volume. Je kan alle prijzen terugvinden op onze website.
  • Zijn er bijkomende kosten?
    Er zijn geen bijkomende en verborgen kosten. Je betaalt enkel de huur en een verzekering voor je opslagruimte.
  • Moet ik waarborg betalen?
    Je betaalt een waarborg van 1 maand huur voor je opslagruimte. Uiteraard ontvang je deze terug bij het afsluiten van het contract.
  • Moet ik administratie- en registratiekosten betalen?
    Je registreert jezelf via de website of bij ons op kantoor. Dit volledig gratis en betaal je geen administratie- en registratiekosten. Ook persoonlijke begeleiding voor het kiezen en boeken van uw ruimte is gratis!
  • Wanneer en hoe moet ik betalen?
    U zal maandelijks een te betalen factuur ontvangen. U kan er uiteraard voor kiezen om een doorlopende opdracht in te geven bij uw financiele instelling. U kan ook voor een domiciliering kiezen zodat de betalingen automatisch gebeuren. U kan altijd alles opvolgen via uw klantenprotaal.
  • Wat is er in de prijs inbegrepen?
    Binnen- en buitenparking aan de vestiging. Het gebruik van karren. Administratiekosten. Toegang tot uw opslagruimte. Wifi in ons gebouw.
  • Wat is er niet in de prijs inbegrepen?
    De verzekering voor uw goederen. U kan deze laten verzekeren voor € 1 per € 1000 waarde per maand.
  • Moet ik een voorschot betalen?
    Je moet bij ons geen voorschot betalen.
  • Hoe kan ik betalen?
    Je kan betalen met visa, mastercard, bancontact of cash.
  • Wat is de opzegtermijn van mijn huurcontract?
    De opzeg dient veertien dagen voor het begin van een nieuwe periode doorgegeven te worden. Dit kan via het klantenportaal of per mail. De ruimte moet leeg en proper zijn, de sleutel afgegeven op ons kantoor of in de brievenbus.
  • Hoe kan ik mijn huurcontract opzeggen?
    Via het klantenportaal of per mail kan je het huurcontract stopzetten.
  • Facturen worden verstuurd via e-mail, kan ik mijn e-mail veranderen?
    Dit kan je telefonisch of per mail laten wijzigen. Info@coppensverhuizingen.be of 016/463122
  • Waar kan ik mijn facturen en betalingen vinden?
    Je kan je facturen en betalingen vinden in het klantenportaal bij de sectie 'mijn betalingen'.
  • Waar kan ik mijn contracten vinden?
    Je kan je contracten vinden in het klantenportaal bij beheer box onder de sectie 'huurcontract'.
  • Gaan de prijzen tussentijds omhoog?
    Wij volgen elk jaar de consumptieprijsindex. Dit wilt zeggen dat wij onze prijzen indexeren zoals de gezondheidsindex. Verder wijzigen wij onze prijzen nooit.
  • Moet ik de goederen in de opslagruimte apart verzekeren?
    Het is in België verplicht om uw goederen te verzekeren. U kan deze via Coppens Self-Sstorage laten verzekeren aan € 1,00 per € 1000,00 waarde per maand. Indien u dit via een eigen verzekeraar wenst te doen bent u verplicht om ons hiervan een attest van je verzekering door te mailen.
  • Waar kan ik de app downloaden?
    Bij de online boeking van een box moet je je gsm-nummer noteren. Je zal een bericht krijgen met een link naar de app. Wanneer je deze link opent kom je automatisch in de app uit, je moet deze enkel nog op je startscherm zetten en je app is geïnstalleerd.
  • Waarvoor kan ik de app gebruiken?
    Je gebuikt de app om de vestiging binnen te kunnen. Afsluiten doe je manueel via je slot, zie dat je dit zeker niet vergeet. Je kan via het klantenportaal andere gebruikers toe te kennen om je box binnen te kunnen.
  • Ik begrijp de app niet, kan ik ook zonder app binnen?
    Je kan aan de hand van de keypad de vestiging betreden.
  • Wat is een keypad?
    Een keypad is een klavier dat aan de ingang hangt. Door een zes-cijferige code in te voeren zal de deur of poort openen.
bottom of page